Björkar och kräftor

Efter en lång dag med många intryck sitter jag nu här i mitt kombinerade sov- och vardagsrum och bara njuter. Jag har med mammas hjälp lyckats göra om mitt nya boende till mitt. Med andra ord har jag nu satt min egen prägel här så jag tror att jag kommer trivas riktigt bra.

Ikväll blev det även kräftpremiär för min del. Inte bara för året alltså. Jag var tvungen att erkänna för alla vid bordet att jag inte hade ätit kräftor innan, än mindre skalat dem. Pinsamt? Ja. Men det gjorde väl inget, för jag fick såklart hjälp med de där kräftorna, så nu har jag lärt mig det.

Sammanfattning av dagen:
1. Flyttat hemifrån.
2. Skalat och ätit kräftor.

Nu är jag nog faktiskt stor.

20120826-100129.jpg

20120826-100041.jpg

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Björkar och kräftor

  1. Hahah jag hade aldrig ätit kräftor innan i år heller. Men Petter tyckte att det var dags😉

Leave a Reply

