Ute på äventyr

Orkade mig inte ut förrän klockan tre. Jag hasade runt i lägenheten och kämpade för att hålla ögonen öppna. Vet inte vad som är felet.
Hur som helst så cyklade jag iväg till slut, och det var så himla roligt! En hel stad att upptäcka och det kändes som att jag ägde hela världen! Fnissade högt åt denna frihet samtidigt som en gubbe cyklade om mig. Oj då.
Kom ner på stan i alla fall och bytte mina träningsskor jag köpte igår mot ett par andra, mycket bättre par. Jag har ju inte berättat det, men från och med igår är jag medlem på IKSU. För er som inte vet är det Europas största träningsanläggning. Där finns verkligen allting. Jag provade på ett pass igår kväll som hette “Indoor Walking”, liknade spinning fast med crosstrainingmaskiner. Det var sådär då jag inte hade någon vattenflaska och höll på att svimma av värmeslag. Nu ska jag åka iväg och simma, förutsatt att jag kan hitta dit själv förstås. Wish me luck!

20120828-171558.jpg
Mycket som behöver göras…

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

