Guidad tur

Puh! Har fått en guidad tur på cykel genom Umeå idag, så nu hittar jag ganska bra i stan och på universitetet. Dessutom åt jag på en vegetarisk restaurang som hade otroligt god mat. Det var mammas äldsta kusin som gav mig denna rundvisning, verkligen trevligt!

Känner mer och mer att det här är en stad för mig, och jag hoppas att jag kommer trivas med skolan också. Men som det verkar nu är jag så himla glad att jag hamnade här! Ikväll blir det pilates på IKSU (som jag har fått order att berätta mera om), och sen en dejt på Skype med Jonna. Nu ska jag smälta all ny information så att jag kommer ihåg allt. Hörs sen!

This entry was posted in Umeå and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

