30 augusti

20120830-125918.jpg

Havregrynsgröt med mjölk, skivad banan och hemgjord hallonsylt.
Tunnbrödssmörgås med ost, gurka och tomat.
Ett glas apelsinjuice.

Förstår inte varför, men skrev det här inlägget för över två timmar sen och nu märkte jag att det hade försvunnit. Irriterande!

Hur som helst, idag tog jag en ganska lång sovmorgon. Kände att jag behövde det, all denna cykling och träning tar musten ur mig! Det blir en sväng bort till IKSU senare, men till att börja med lite läsning i en av mina kursböcker. Solen skiner så jag ska nog sätta mig utomhus. Bäst att tanka på med lite D-vitamin innan höstmörkret kommer…

This entry was posted in Frukost, Umeå, Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to 30 augusti

  1. Karin says:

    Mums ser ju hur gott ut som helst….kanske skulle du köpa dig en burk d vitamin oxå?
    Mam

  2. Så fint att du tar kort på din frukost🙂

Leave a Reply

