31 augusti

Ska jag vara ärlig så har den här dagen varit ganska trist. Börjar faktiskt känna mig lite ensam. Jag saknar att ha folk omkring mig som jag kan prata och umgås med.

Tog en tur ner på stan vid lunchtid för att lämna tillbaka även det andra paret gympaskor. Visade sig att de inte var så bra de heller… Någon som har tips på skor som passar till träning inomhus?

Hittade iallafall några småsaker som muntrade upp mig lite grann, bland annat ett par andra skor. Skor skor skor, haha. Kan visa upp dem och mina andra fynd här imorgon.

När jag skulle hem igen hade det börjat regna. “Vilken tur”, tänkte jag, “att jag tog med min nya, blå regnponcho!” Trodde att den skulle skydda ganska bra när jag cyklade, och visst, min tröja höll sig torr men mina byxor kunde jag bokstavligen vrida ur när jag var hemma. Oh well.

Nu har jag också kollat klart på säsong 5 av serien Gossip Girl. Det slutade bra för min favoritkaraktär, tack och lov, så nu är det bara att vänta på den sista säsongen. Jag gillar verkligen Gossip Girl, men saker och ting har börjat gå lite väl mycket överstyr. Vill dock inte avslöja något här ifall någon av er ligger efter i tittandet.

Hoppas ni har haft en trevlig fredag allihop!

This entry was posted in Umeå, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

