Grace

Här är skorna jag köpte igår! Från Vagabond och modellen heter Grace. De är väldigt bekväma tack vare en rejäl klack och platå fram. Dessutom har de räfflad undersida vilket kan vara bra ifall frosten skulle komma tidigt.

Nu har jag dock börjat tvivla på om jag ska behålla dem. Typ “är det verkligen så smart att lägga pengar på skor” och “kommer jag inte känna mig lite tantig (och töntig) i dem?” Att jag alltid ska hålla på såhär, blir så trött på mig själv.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Grace

  1. Cecilia says:

    Såklart att du ska behålla dom!! Sjukt snygga, och ser ut att passa dig perfekt!

  2. jonnaglemne says:

    Håller med Cecilia, du har velat och tittat på liknande skor i en evighet och de är sjukt snygga! Definitivt ett behåll på dem😀

Leave a Reply

