4 september

20120904-092619.jpg

Mannagrynsgröt, tunnbrödssmörgås och juice.

Idag skulle man nog kunna påstå att skolan börjar på riktigt. Har verkligen ingen aning vad som väntar mig när jag stiger in genom frysdörren (?) till Dramastudion klockan ett. Läskigt men spännande också.
Börjar känna mig mer och mer som hemma här iallafall. Och vet ni hur det märks? Jag cyklar nästan lika fort som alla andra nu! Igår var det bara typ två personer som cyklade förbi mig. Tyvärr visade det sig att den ena av dessa två var en gubbe. Synd, annars hade det varit lite mer okej. Hoppas på bättre cykellycka idag!

This entry was posted in Frukost, Umeå, Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

