7 september

Tror minsann att vi har fått en ny istid här uppe. Det är så himla kallt! Går omkring i min lila fleecedress som pappa säger är det fulaste han  någonsin sett, men det kan inte hjälpas. Det får bli den och dunvästen som får skydda mig mot kylan tills jag får hit varmare kläder.

Nu ska jag till IKSU och gå på ett pass som kallas “Gympa 3”. Jag tror att det kommer bli jättejobbigt. Hörs sen!

Cyklade över Umeälven några gånger igår. Till och med vackrare i verkligheten!

This entry was posted in Umeå. Bookmark the permalink.

2 Responses to 7 september

  1. Paulina says:

    Usch! Här är det i och för sig också kallt. Imorse när jag skulle till jobbet var det 9 grader. Jag höll på att frysa ihjäl!!!

    Och jag efterlyser fortfarande en “gymguide” på stället du tränar. Vill veta mer🙂🙂🙂

    • Sara says:

      Usch då! Lät inte så roligt, 9 grader!!!😮
      Ja självklart kommer det, känner dock att jag vill prova lite mer först så jag vet vilka pass som är bäst😉

Leave a Reply

