12 september

Sitter just nu på ett café nere på stan och försöker läsa i min civilrättsbok. Det går uppenbarligen inte särskilt bra. Hur som helst så har ni kanske märkt att det har varit lite tyst här på bloggen ett tag. Tro inte att jag inte har försökt skriva, för det har jag. Jag har försökt alldeles för mycket, och det är det som är problemet. Jag har flera stycken halvfärdiga inlägg, men enligt Sara, självkritikern, är inget tillräckligt bra för att publiceras. Nu har jag dock tänkt om och insett att allt inte måste vara perfekt. Jag startade den här bloggen för att dela med mig av mina upplevelser och på så sätt hålla kontakten med er, alla läsare som främst består av familj och vänner som befinner sig någon annanstans än här. Därför ska jag från och med nu försöka släppa på kraven. Det är ju det som är så bra med att ha en egen blogg – jag bestämmer innehållet.
Nu när det är klargjort kan jag berätta att dagen har bjudit på sol och värme, skönt! Annars har jag faktiskt varit tvungen att använda dunvästen över dubbla tröjor både i söndags och igår. Kursen känns fortfarande intressant och bra. Vi hade vår första handledning idag inför seminariet om avtalsrätt på fredag. Kollade även lite i affärer innan jag hamnade på det här fiket, och hittade en svart t-shirt och ett halsband. Supernöjd! Sedan, eftersom jag har tränat tre dagar i rad hoppar jag över passet på IKSU ikväll till förmån för en kvällspromenad i solen.
Jag är glad idag.

This entry was posted in Umeå and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to 12 september

  1. Alexandra says:

    Förstår precis hur du känner! Jag är likadan. Har hur många som helst halvklara inlägg. Men ibland bara går det inte, man vill säga så mycket men det går inte få ner det i ord. Hoppas plugget går bra för dig iaf🙂

  2. Karin says:

    BRAVO SARA!!!!

  3. Du verkar ha det bra! Jag ska kolla biljetter nu. Jag saknar det🙂 Kram på dig!

Leave a Reply

