Myskväll

Har just städat undan lite grann och väntar nu på att Lovisa ska komma hit. Mysfredag med pasta och glass står på schemat och det passar mig alldeles utmärkt med tanke på vädret, usch! Haft en väldigt trevlig eftermiddag också i Lindellhallen, med en del oväntade händelser kan man säga… Tänkte att jag ska ta ett inlägg här framöver och berätta mer om universitetet (och IKSU, jag vet) så ni hänger med!

Sedan måste jag bara säga igen att jag är så himla glad för att vara här! Kunde aldrig ha trott att jag skulle trivas så bra så snart, och det här är ändå bara början.

Nu tror jag att Lovisa kommer, ciao!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

