Nu har jag helg!

Seminarium i avtalsrätt: over and out. Det var inte alls lika seriöst som jag hade trott. Ärligt talat var min grupp bäst förberedda av alla, heja oss! Det enda pinsamma (jag vet, men det var faktiskt pinsamt den här gången) var att alla inom radien av fem meter säkert hörde min mage kurra jättehögt. Därför ska jag äta lunch nu.

This entry was posted in Skola, Umeå and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Nu har jag helg!

  1. Alexandra says:

    Så skönt att ditt första seminarium gick bra!🙂 Snyggt jobbat! Nej, jag läser enbart fristående kurser, väljer helt fritt ihop till min beteendevetarexamen🙂 Tack för din fina kommentar! Tentan är skriven, ett mindre problem, jag kan pusta ut🙂

Leave a Reply

