Klantigt!

Okej, så bestämmer mig för att gå på ett pass i zumba. Bokar passet över mobilen, packar väskan och cyklar iväg. Förutom att jag i princip blir halvt attackerad av en hund, är allting frid och fröjd. Eller inte. Mina gympaskor står nämligen kvar i hallen, kommer jag på efter halva vägen. Jaha, tänker jag, det är väl inte meningen att jag ska gå på zumba idag. Ska avboka och vända hem igen, men det går inte längre att göra det eftersom passet börjar om mindre än en halvtimme. Är därför tvungen att ringa till Magnus och fråga om han kan åka till IKSU och lämna av skorna till mig. Självklart säger han ja, snäll som han är, men pinsamt ändå. Vem glömmer skor liksom? Endast klantar som jag skulle jag tro.
Fick i alla fall dansa lite salsa och sånt till slut, tur det.

20120916-223912.jpg
Kolbäcksbron. Fullkomligt älskar att ta den här vägen. Tröttnar aldrig.

20120916-224237.jpg
Efter zumban, på vägen hem.

This entry was posted in Träning and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

