I Lindellhallen

Fick ett plötsligt infall igår och bokade ännu ett pass i zumba, men den här gången på nya IKSU plus! Det öppnade igår så tänkte att det kunde vara kul att testa. Det ligger väldigt bra till i förhållande till Ön där jag bor eftersom det är mer i centrum, så det tar knappt tio minuter att cykla. Allt är helt nytt och fräscht så det var roligt såklart. Storleken på IKSU plus är ungefär som BalanZe i Strängnäs för er som känner till det, så jag kände mig lite mer som hemma.

Både igår kväll, när jag cyklade till träningen, och tidigt imorse när jag åt frukost samtidigt som solen sken in, sen åkte mot skolan över den spegelblanka älven, så kände jag att det är precis här jag ska vara. Vet ni hur jag menar? Att det är helt rätt liksom, allting bara klaffar. Jag vet att jag börjar bli lite tjatig, men jag måste få utlopp för det någonstans. För här och nu är jag så himla lycklig!

Har spenderat förmiddagen med min underbara grupp, förberett oss för köprätten imorgon samt börjat lite med EU-rätten där seminariet är på fredag. Sitter nu i Lindell och dricker kaffe, läser Civilrätt och tittar på människor. Hela stället har invaderats av juridikstuderanden, åtminstone om man ska tro deras väskor där det står juridiska institutionen. Att ta med sig lagboken just idag var med andra ord ett bra beslut.

20120918-121324.jpg
Morgonsol.

20120918-121334.jpg
Rekord i tjockaste och tyngsta bok skulle jag tro.

This entry was posted in Skola, Umeå and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to I Lindellhallen

  1. Alexandra says:

    För står precis hur du menar!! Den känslan är så underbar! Vad glad jag blev för din skull nu🙂 Och det där med nybakat bröd….nej, jag har inte bakat själv! Har dock både ett bageri samt ICA tvärs över vägen så jag bukar unna mig lite nybakat ibland🙂 Min ugn är nämligen inget vidare den heller heheh

    • Sara says:

      Ja det är verkligen jättehärligt, så glad att jag åkte hit liksom! Hur kommer det sig att det blev linköping då för din del? Haha men det är ju ändå lyx😀

Leave a Reply

