Kändisspotting på IKSU

Core Control: Bra men jobbigt.
Sh’bam: Tråkigaste passet på länge. Ville ut därifrån efter första låten och kollade på klockan hela tiden. Dock berodde nog mycket på instruktören (och att jag är jättetrött efter flera timmars plugg) så kanske ger det en chans till nån gång.
Nu till något roligare! Vet inte om ni brukar vara inne på lookbook.nu, men det är en sida där man kan lägga upp sina outfits. Det finns medlemmar från hela världen! Väldigt inspirerande. När jag satt i omklädningsrummet och var helt slut kom en väldigt känd svensk lookbooker in, med vad jag tror var hennes mamma, och valde skåpet bredvid mig! Ganska oväntat måste jag säga. Hon kollade på mig som att jag borde känna igen henne, kanske hade hon hoppats på att få skriva en autograf eller nåt.
Nu ska jag försöka cykla hem. Kommer bli en utmaning då jag till och med har svårt att fokusera blicken och att stå rakt utan att vingla fram och tillbaka. Då är man trött.

This entry was posted in Träning, Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

