Pluggar

Sitter i universitetsbiblioteket (även kallat UB) och pluggar inför duggan på måndag. Det är lite träligt, föredrar att förbereda mig inför seminarier. Tycker att det är mer intressant eftersom man då utgår från specifika fall. Men det klart, man måste ju lära sig grunderna för att kunna lösa fall ordentligt.
Seminariet i EU-rätt gick bra i alla fall, så tre av sjutton är nu klara, om jag har räknat rätt. Ska strax cykla till IKSU och gå på Core Control och efter det Sh’bam. Har velat prova det så länge nu, hoppas det lever upp till mina förväntningar! Tänkte göra en liten guide till de pass jag har gått på nu i helgen om jag hinner med det. Har alltså duggan på måndag som jag verkligen vill klara, och sedan kommer syster tidigt imorgon (halv sju närmare bestämt). Hon stannar hela veckan, så jag kanske får utse henne till min assistent. Ta hand om matlagning, städning och ja, bloggning. Är inte det en bra idé Ebba? Tycker jag.
Trevlig fredag på er!

This entry was posted in Skola, Umeå and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

