På begäran

Ebba sa nyss att jag skulle skriva ett inlägg om att hon var här nu. Då gör jag väl det. Ebba är här nu.

Hon ringde på dörren strax efter halv sju imorse. Jag gick och öppnade och höll på att frysa ihjäl eftersom första frosten också hade kommit. Hon kom in och somnade på soffan nästan direkt. Själv blev jag hungrig efter ett tag så jag gick upp och lagade frukost. Havregrynsgröt, varm choklad, smörgåsar. Rörde ihop lite hallonsylt också av frysta hallon och socker. Lyxfrukost är bara förnamnet. Dock hade inte Ebba någon lust först att gå upp när jag kom och sa att frukosten var klar. Hon bara sov. Stackarn som åkte hit med nattåg, kan inte vara så kul att vakna varannan timme av att folk ska gå av och på.

Nu har vi i alla fall ätit, duschat och hon har börjat packa upp lite också. Äntligen har jag en halsduk! Nu väntar vi på att Magnus ska komma hem så att vi kan åka iväg och handla samt ta en tur på stan. Så roligt att visa allting!

20120922-120921.jpg
Alternativ på vad vi kan göra idag.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to På begäran

  1. Paulina says:

    BLOOOOOOOOOOOOOOGGA!!!😉

Leave a Reply

