Plugga dugga zumba

Synd, rubriken rimmade bara nästan… Hur som helst, det är vad jag har gjort idag och igår. Ebba är ju här nu så därför kanske jag inte bloggar lika mycket som jag brukar. Dessutom har jag pluggat till duggan (typ ett test kan man säga) som jag hade idag, men den kändes som a piece of cake så det var ju skönt!

Har just varit på ett zumbapass på IKSU, första gången för Ebba! Hon tyckte det var lika roligt som jag. Tror jag. Hennes kommentar efteråt var: “Vi är som vandrande pinnar som står upprätt och försöker dansa.” Vet inte riktigt hur jag ska tolka det faktiskt.

Jag har fått önskningar om att jag ska ha fler bilder, så här kommer en på mig efter zumban ikväll:

Nu ska vi sova här, godnatt!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

