På IKSU igen…

Ni som tyckte att jag var ett träningsfreak innan, när jag spenderade håltimmar på balanze eller sprang i Hjorthagen, då vet jag inte vad ni skulle kalla mig nu. Men det är ju så roligt på här på IKSU! Tycker ärligt talat synd om alla som inte har provat att träna här någon gång. Och om mig själv, åker ju hem om typ en månad. Buhu.
I alla fall, idag var jag först på ett nytt pass som hette CXWORX. Det är ungefär som Core Control – fast jobbigare. Sedan, när jag var påväg till omklädningsrummet såg jag att ett zumbapass precis hade börjat med en av mina favoritinstruktörer. Alltså hoppade jag in dit och körde det med.
Nu är Sara nöjd och glad och trött och ska cykla hem i en otroligt fashionabel reflexväst. Och jag ser mycket fram emot att äta en bulle eller två imorgon på Kanelbullens dag!

20121003-204318.jpg Den fashionabla västen.

This entry was posted in Träning, Umeå and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to På IKSU igen…

  1. Paulina says:

    GOOOOOOOOOOO SARA! Träna är så roligt när man har inspiration och motivation!!🙂

Leave a Reply

