En liten uppdatering

Idag är det kanelbullens dag, och måste bara få berätta om min kära vän Jonna som var otroligt taggad inför detta faktum. Hon skulle baka både bullar och muffins och kakor, och det skulle bli helt perfekt (som ni kan läsa här). Dock fick jag ett sms runt elvatiden som innehöll en massa svordomar. Det visade sig att ugnen hemma hos familjen inte fungerade, just idag. Nå, nu vet du i alla fall hur jag har det VARJE dag. Det slutade som tur var lyckligt ändå med en kanelbulle från Starbucks.

Träffade alltså gruppen på universitetet i förmiddags och förberedde inför seminariet i successionsrätt imorgon. Ni märker ju att mina dagar ser mer eller mindre likadana ut. Men vad gör det, egentligen? Förresten är de inte alls likadana… Det gick i alla fall bra så nu är vi taggade på att köra imorgon klockan åtta!!! Eller inte. Så irriterande att de skulle flytta bak just vårt seminarium. Men då har jag väl tid att gå på Bodypump på IKSU med Elin och sen hem och städa för gissa vad?! Imorgon kommer Matilda hit! 

Förresten har jag bokat tågbiljetter nu till Göteborg, kommer ner i slutet på november. Längtar redan!

Hoppas ni har haft en fin dag, puss på er. 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to En liten uppdatering

  1. jonnaglemne says:

    Som sagt, förstår inte hur du överlever utan ugn..
    Hehe, ett sms som innehöll en massa svordomar xD var lite arg..

Leave a Reply

