The Holiday

Vet ni vad jag skulle vilja göra? Jo, jag vill ha en mys-/bak-/filmkväll som vi hade i typ december förra året. Minns ni? Vi bakade pepparkakor och tittade på The Holiday. Hade inte sett den filmen innan, skandal! Vill se den snart igen, minns att det var ju så himlans bra! Älskar musiken också, får trösta mig med den tills vidare.

Jag saknar er❤

Bilderna kommer från Weheartit.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to The Holiday

  1. Rebecca says:

    Saknar dig också!!
    Jag satt faktiskt och kolla på bilder på min mobil här om dagen och hitta några bilder från den kvällen.
    Måste bara säga att direkt jag läste detta tänkte jag på alla Camillas miner hon gjorde när vi kolla på filmen.
    Kram
    Rebecca

    • Sara says:

      Vad roligt! Hahaha ja de är oslagbara. Får väl köra en favorit i repris till jul, kanske i mellandagarna? Då borde alla ha kommit hem🙂
      Såg att du skrev första tentan idag också, hoppas det gick bra. Saknar dig!!!
      Kram❤

  2. jonnaglemne says:

    Åå, ja, det var så mysigt, känns jättelänge sedan :O
    Haha Rebecca, Camillas miner..

    • Sara says:

      Ja det är nog ganska länge sen… Saknar att ha alla i närheten! Men som jag skrev till Rebecca här, skulle vara roligt om vi gjorde nåt liknande igen när alla har kommit hem typ över jul🙂
      Hahaha❤

Leave a Reply

