Sjuk

Inte min bästa måndag kanske, håller nämligen på att bli sjuk! Usch usch usch. Hatar det, kanske mest för att jag inte kan träna då. Vill ju vara på IKSU så mycket som möjligt nu när jag är här! Hoppas verkligen jag kan gå på zumba på onsdag.

Hur som helst, släpade mig iväg på en föreläsning i förmiddags. Fordringsrätt var ämnet, “vad är det då?” undrar väl ni. Det undrar jag med…

Åkte hem med Carin så var hemma till lunch. Satte igång en brasa och drack lite te framför Ellen Degeneres. Senare skypade jag med Jonna. Uträttade lite nödvändiga ärenden. Efter det gick jag, på Jonnas inrådan faktiskt, in till stan och köpte Alvedon och Strepsils. Säger det om och om igen, men Umeå är verkligen en vacker stad! På tal om ingenting.

Nu har jag ätit middag, skypat med mamma och måste nog läsa på lite mer om såna där fordringar. Har på det här i bakgrunden bara för att det är så mysigt. Hörs imorgon!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sjuk

  1. Alexandra says:

    Fy vad jobbigt att vara sjuk:/ krya på dig tjejen! Kramar!

  2. jonnaglemne says:

    Bra gjort🙂 Verkar som att det hjälpte också, hoppas den försvinner helt snart. Visst är det jobbigt när det enda man vill göra är att köra ett ordentligt träningspass och så skriker halsen nej.. Blä.

Leave a Reply

