Sprungit och så

Det blev inte direkt någon toppenfredag, eller inte den första delen iallafall. Ändrade mina träningsplaner också, istället för Gympa 3 på IKSU Sport blev det springtur till IKSU Plus och CXWORX samt lite gym här. Så nu känns det lite bättre. Har inte sprungit på ungefär två veckor, så det är skönt att veta att jag fortfarande kan om jag vill. Men det är så himla mycket roligare att köra pass! Som jag sa till Jonna, vad skulle jag göra utan träningen? Skulle inte förvåna mig om jag får sån IKSU-abstinens att jag börjar plugga här istället för i Uppsala… Men vi får se helt enkelt. Trevlig helg på er!

20121012-164152.jpg

This entry was posted in Träning, Umeå and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

