In action

20121013-142050.jpg

Mannagrynsgröt med kanel och socker.
Tunnbrödssmörgås med ost och gurka.

Började dagen med att äta en god frukost (ovanligt haha), och sedan packade jag träningsväskan och for till IKSU med Elin. Vi skulle nämligen gå på step kondition klockan 10! Kan ju säga som så, att det var minst tio gånger bättre än bodysteppasset i onsdags. Det är ju såhär step ska vara! Så Paulina, nu förstår jag varför du har step som favoritpass.
Efter en kort “paniken som uppstår” då jag under några minuter inte visste vart mobilen var (i jackfickan) åkte jag hem, duschade och åt lunch. Nu sitter jag med all kurslitteratur och anteckningarna framför mig och pluggar inför den andra duggan på tisdag samt tentan som jag har den första november. Hjälp alltså.

20121013-142100.jpg

This entry was posted in Frukost, Skola, Träning, Umeå and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to In action

  1. Paulina says:

    Vad var det jag sa😉 STEP ÄGER!

  2. Lycka till! Jag kom på att jag kanske kan få låna/köpa böcker av dig om jag behöver samma i vår om jag tackar ja till kursen😉 Vi hörs🙂 Kram på dig🙂

    • Sara says:

      Tyvärr har jag inte några egna, utan jag lånar alla av Carin förutom tre som jag lånar från UB🙂 Så det går nog inte haha. Kram

Leave a Reply

