Nummer 10

Dags för seminarium i utsökningsrätt, faktiskt det tionde seminariet av totalt fjorton. Sjukt att det har gått så fort!
Blev förresten alldeles förvånad när jag kom hit (blöt efter en cykeltur i regnet…) och hörde att matchen igår slutade 4-4! Jag såg första halvlek, och när Tyskland sen gjorde sitt fjärde mål blev jag så irriterad på Sverige så jag stängde av teven. Alltså! Jag missade alla Sveriges mål! Så typiskt.

This entry was posted in Skola, Umeå and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

