Inspirationsdag

20121020-095942.jpg

Idag är det Inspiration 2012 på IKSU Sport! Finns en uppsjö av aktiviteter att välja bland. Jag nöjde mig dock med ett pass nu på morgonen, “Step with emotions” kallades det. Ganska kul, men mindre roligt var det när jag först gick in i fel sal. Vet inte vad som har hänt med mig den här veckan. Jag insåg iallafall rätt snart att det måste ha skett en salsändring, vilket också var fallet. Jag ville inte gå på nån himla “Grit plyo”. Vad är det ens liksom?
Nu ska jag hem och duscha, äta, städa och plugga. Min lördag kommer nog inte bli så mycket mer spännande än så.

This entry was posted in Träning, Umeå and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Inspirationsdag

  1. Paulina says:

    Vad roligt att du också har blivit en “step-människa”. Bästa träningspasset någonsin!!🙂

Leave a Reply

