Pinsamt, igen…

Följde med Magnus när han skjutsade Carin och Anders till Årshögtidens ceremoni för att de sa att det kunde vara roligt att se. Okej visst, så det gjorde jag. Körde fram till Aula Nordica och där stod det en massa frackklädda killar/män med studentmössor. Och vad gjorde en av dessa? Jo, öppnade min dörr och trodde att jag också skulle stiga ur! Hur kunde han tro att jag skulle med in dit? Var ju inte ett dugg uppklädd eller nånting. Satt där med röda kinder och ville bara sjunka genom jorden, men hade ingen aning om hur jag skulle ta mig ur detta missförstånd. Tack och lov räddade Anders situationen någorlunda snyggt, tur var väl det.

Men alltså, jag bara undrar: WHY GOD, WHY?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Pinsamt, igen…

  1. Karin says:

    Killen ville säkert du skulle komma in….;)

Leave a Reply

