Lyxigt

20121024-092525.jpg

Vaniljmanna med hemgjort äppelmos.
Knäckebröd med enkel gubbröra. Skogsbärste.

Har kommit på ett nytt sätt att komma upp på morgonen, nämligen att förbereda frukosten redan kvällen innan! Det provade jag igår, och det kändes väldigt roligt att gå upp och veta att jag bara skulle behöva ta ut allt från kylskåpet.
Testade dessutom en helt ny frukost från en av alla receptbroschyrer jag har samlat på mig. Tycker man som jag om att kolla på olika recept och inspireras, men har ingen lust att lägga pengar på kokböcker stup i kvarten är de där broschyrerna ett jättebra alternativ!
Nej, nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig klar. Seminarium i boenderätt väntar dessvärre.

This entry was posted in Frukost and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

