Lazy Sunday

Har gjort upp en brasa, lyssnar på Taylor Swifts nya skiva (särskilt låten med Ed Sheeran!) och försöker få någon ordning på flikarna i lagboken. Inte helt enkelt ska jag säga! Ska tentaplugga efter det, men först tror jag att jag ska ut och njuta av det fina vädret. Funderar även på att träna, finns några bra pass men får se helt enkelt. Stor fördel med den här stan, att man kan göra lite som man vill för allt är ändå så nära. Har jag sagt att jag kommer sakna Umeå?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

