Saturday

Havregrynsgröt med hallonsylt.
Rågbröd med ost och hemgjord plommonmarmelad.

Ska strax iväg på ett nytt sorts steppass, nämligen latinostep då de har bytt ut stepkondition mot det idag. Tror det är för att det är röd dag och de vill ha lite specialpass då. Ikväll blir det som en avskedsmiddag i stora huset eftersom jag åker hem om några dagar och det här är min sista helg här.
Har haft en så bra tid i Umeå, så det känns ganska jobbigt att åka hem. Ska under dessa dagar som återstår förbereda mig lite grann mentalt så det inte blir som värsta chocken när jag ska gå ombord på flyget. Dock vet jag att jag alltid är välkommen tillbaka hit, och jag kommer alltid låta Umeå och Jöken ha en särskild plats i hjärtat. I vår är det dessutom dags att bege sig ut på nya äventyr! Kan ju hända att jag återvänder hit efter det.
Jösses, vad detta blev sentimentalt nu då. Bäst att sluta nu. Trevlig lördag på er!

This entry was posted in Frukost, Umeå and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

