Eskilstuna-Katrineholm

Sitter på ett extremt ofräscht tåg, och måste göra det en halvtimme till ungefär, för sen är jag framme i Katrineholm. Det här tåget, som tydligen kallas för regionaltåg (inte ett dugg likt de normala regionala tågen om du frågar mig), och det är äckligare än pendeln OCH tunnelbanan tillsammans. Det stinker verkligen här, usch! Men jag är glad ändå, för jag ska köpa gott kaffe medan jag väntar på mitt kära snabbtåg, har jag bestämt. Sen tycker jag det är kul att alla passagerare i min vagn har somnat. Särskilt roligt när tåget tutar jättehögt och alla rycker till.
Vi får se när jag bestämmer mig för att göra nästa onödiga uppdatering.

20121122-093126.jpg What I want…

This entry was posted in Annat and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

