Vad ska man säga?

Sitter just nu och väntar i Läggesta på tåget som ska ta mig till Eskilstuna. Därifrån ska jag byta till ett som går till Katrineholm, för att slutligen hoppa på ett X2000 som har slutstation GÖTEBORG! För det är dit jag ska över helgen. Ska bli så roligt.
Dock har inte min resa börjat så bra. Eller det förstås, jag övningskörde hit och jag fick varken motorstopp eller gjorde något annat allvarligt fel. Problemen började först när jag öppnade min väska och skulle ta fram hörlurarna. Herregud. Hela insidan av min väska är dränkt i vatten. “Varför då?” kanske ni undrar och det ska jag tala om. Jag hade varit smart och stoppat ner en vattenflaska för att slippa köpa vatten, som dessutom är äckligt smaksatt och kolsyrat. So far so good. Inte så good dock att glömma sätta på korken på flaskan. Hur lyckas man? Hoppas resten av resan går bättre.

20121122-082258.jpg Måste som vanligt berätta allt när det händer. Älskar våra bilder vi skickar hela tiden, hahaha.

This entry was posted in Annat and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Vad ska man säga?

  1. jonnaglemne says:

    Hahahaa xD Ja, man måste ju berätta allt, och visa bilder x)

Leave a Reply

