Vinterland!

Passande att snön kom just som november tog slut och det blev december istället. Igår julpyntade jag i bageriet och det blev så fint så! Känner att jag måste börja planera för årets julklappar, har inte köpt en enda. än mindre kommit på vad jag ska ge alla… Tur att det är gott om tid än så länge. Ikväll ska jag ta tåget in till Stockholm och äta middag med några efterlängtade vänner, ska så roligt! Bäst att jag gör mig klar nu, vi hörs!

This entry was posted in Annat and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Vinterland!

  1. Paulina says:

    Det var så roligt att träffa dig igen! Vi måste ses snart igen🙂❤

Leave a Reply

