Working week

Var ute på en härlig springtur igår kväll, och efter en våffla framför finalen av Top Model Sverige (som rätt person vann) var jag så glad att få gå och lägga mig. Men det gick ju inte att somna alls! Vet inte vad det berodde på, kanske var det månen som lyste extra starkt…

20130326-201329.jpg
Inte blev det lättare att sova med den här som nödvändigtvis skulle sova ovanpå mig! Haha.
Somnade någon gång efter ett iallafall. Tog lite sovmorgon, men flög upp ur sängen när jag insåg att jag började en timme tidigare än jag brukar. Tur att jag har så nära dit.

20130326-201600.jpg
Trots två koppar kaffe och en extra fikarast under dagen, gäspade jag ungefär hela tiden. Fast måste säga att konstverket som Viktoria hade gjort på parmesanostlådan hade en uppiggande effekt. Behövs eftersom jag ska jobba heldagar ända fram till påskafton.

This entry was posted in 2013, Annat and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

