The right time

Körde till Eskilstuna för första gången idag. Jag och Ebba hade nämligen några ärenden att göra innan jag skulle till optikern i Strängnäs klockan två. Bland annat skulle jag köpa en ny resväska, vilket jag också gjorde.

20130402-225559.jpg Är väldigt nöjd, även om den inte ser mycket ut för världen. Ebba gick bananas på nagellack från Essie, men jag klagar inte eftersom jag får låna hihi.

20130402-225911.jpg Sedan åt vi lunch, och då när jag tog den här bilden, insåg jag att klockan inte alls var fem över ett som hon var enligt mitt armbandsur utan FEM ÖVER TVÅ! Alltså då jag borde ha befunnit mig i Strängnäs hos optikern! Fick helt enkelt ringa till dem och förklara läget. Tur att jag fick en ny tid imorgon, men så himla pinsamt ändå.

This entry was posted in 2013. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

