Thursday in Stockholm

Hej vänner! Jag har haft det så himla roligt de senaste dagarna att jag inte har haft tid att blogga. Ber om ursäkt men kan försäkra er att jag har många saker att visa och berätta för er. Till att börja med får ni en bildbomb från i torsdags då jag och Jonna var i Stockholm!

20130406-215840.jpg Det första jag gjorde var faktiskt att köpa en latte för att bli lite piggare. Jonna däremot körde på en jordgubbsmilkshake! Vi drack dessa i solen medan vi väntade på att H&M skulle öppna. Vi ville ju kolla in deras kollektion. Den visade sig tyvärr vara en besvikelse, men vi var lika glada för det.

20130406-220156.jpg

20130406-220215.jpg

20130406-220231.jpg

20130407-103826.jpg Efter H&M gick vi raka vägen till nyöppnade & other stories! Är på riktigt min nya favoritbutik, Jonnas också. Säger bara wow! Ska visa er jackan jag köpte där senare.

20130406-220449.jpg

20130406-220512.jpg Eftersom vi var i närheten av Moodgallerian gick vi till Vigårda och åt lunch. De har ju så himla god mat, sjukt.
Fortsatte gå omkring på stan efter det. Köpte lite småsaker, nya hörlurar till exempel. Mycket märklig försäljare, men jag är nöjd iallafall!

20130406-220902.jpg På eftermiddagen blev vi lite trötta och bestämde oss för att köpa juice och smoothie. Hade egentligen tänkt oss en frozen yoghurt, men det fanns ju inte. Det här var Jonnas juice! Den smakade lite för mycket ingefära, haha.
Sedan åkte vi hem. Hade en härlig dag i ett soligt Stockholm!

This entry was posted in 2013, Photos and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

