Believe you can and you’re halfway there.

Häromdagen sa jag att jag hade något roligt att berätta för er, och eftersom allt är bokat och klart är det dags att göra det nu. På onsdag klockan tio över elva sitter jag nämligen på ett flygplan påväg mot LONDON! Det är inte någon liten weekend jag ska på utan jag ska stanna där ett tag, helst hela sommaren om jag får bestämma. Allt detta beror ju på om jag hittar jobb och boende på plats, och inte minst om jag trivs i England. Men först och främst ska jag läsa engelska i ett par veckor och bo i en värdfamilj. Det känns skönt, för då får jag lite tid på mig och behöver inte stressa lika mycket. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva än att jag har en massa blandade känslor kring det här, men mest av allt är jag så lycklig över att äntligen få komma iväg. 

Kommer även uppdatera bloggen så mycket jag kan, det var ju därför jag skapade den från början! Ni får jättegärna skicka iväg en liten kommentar också då och då så jag vet vilka det är som läser här, och om jag behöver ändra eller förbättra någonting. xx

BildBildBildBildBildBild

Bilder från min och mammas Londonresa för exakt två år sedan!

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Believe you can and you’re halfway there.

  1. Alexandra says:

    Åhhh så himla spännande!!! Kul att du kommer iväg🙂 snyggt jobbat!

    • Sara says:

      Ja det är jätteroligt! Men läskigt och nervöst också förstås. Får se vad som händer🙂 Hur är det med dig, allt bra? Du verkar ha det rätt bra i alla fall🙂 Saknar London kanske. Kram!

  2. Matilda W says:

    åå va kul!!! Lycka till med allt!❤

Leave a Reply

