On my way

Sådär, då sitter jag på Arlanda och väntar på att få boarda planet. Allt har gått bra hittills. Har växlat pengar, köpt en adapter och kollat in nyöppnade Victoria’s Secret (bilder nedan). Det pep inte när jag gick igenom säkerhetskontrollen heller.
(…Typiskt, när jag skriver det här får jag ett sms om att planet är försenat! Nåja, tjugo minuter är väl okej.)

20130410-103745.jpg

20130410-103754.jpg

Jag kan inte påstå att jag åker iväg på topp idag, men ska göra mitt bästa för att klara mig fram till hotellet iallafall. Är nog bra att komma några dagar innan kursen börjar så jag har tid på mig att lära mig hitta lite bättre och så.
Vädret i London verkar lite mer stabilt nu än igår. Det ska inte regna varje dag. Fast har ändå tänkt att köpa gummistövlar när jag är på plats.
Ni får ursäkta att det här inlägget blev lite rörigt och ogenomtänkt, men men. Skriver igen när jag är framme!❤

This entry was posted in 2013. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

