Please mind the gap

Framme! Trots att vi flög iväg nästan en halvtimme senare än den ursprungliga avgångstiden lyckades vi landa bara ett par minuter sent. Bra där SAS! Inga problem gällande bagaget eller något sådant. Inte heller med tunnelbanan, fastän jag var tvungen att byta en gång. Jösses vad deras tunnelbana skumpar mycket förresten! Skrattade nästan rakt ut när vi hoppade till så att jag lämnade sätet för en sekund, haha.
Lyckades hitta hotellet utan karta i handen, tur att jag har ganska bra minne och kom ihåg vart det låg ungefär. Verkar vara ett perfekt läge, norr om Hyde Park. Mitt rum är precis lagom stort för mig och verkligen fräscht. Det ska tydligen vara en jättebra frukostbuffé här också, och de har en swimmingpool! Glömde dock badkläderna hemma. Men vad gör det, bara ännu en anledning till att gå ut och shoppa!
Går inte att ladda upp några bilder tyvärr (har ändå inga intressanta, så det gör nog inget), men nu har ni fått en liten update iallafall.
Nu ska jag upptäcka London!

This entry was posted in 2013 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

