Morning!

Har haft stora problem med mitt wifi som ni kanske har märkt. Inlägget jag skrev igår eftermiddag kom ju inte upp förrän nu. Men bättre sent än aldrig.
Lämnade hotellet vid fyratiden igår och gick genom Kensington Gardens och Hyde Park längs med Bayswater Road tills jag kom fram till Marble Arch. Fortsatte sedan gå på Oxford Street, trots alla människor som är där vid den tiden. Men blev inte särskilt störd av det, utan kollade på lite grejer i lugn och ro. Fördelen med att åka på egen hand är ju att man inte har någon att anpassa sig till förutom just sig själv!
Först var jag inne på Boots, som är som en blandning av Kicks och ett apotek. Sedan gick jag till The Body Shop och köpte lotion bland annat. Topshop vid Oxford Circus var det längsta jag orkade ta mig (det är väldigt långt!) innan jag vände, men unnade mig en frozen yoghurt därifrån med jordgubbar och hallon. Gott!
Nu ska jag göra mig iordning för ännu en dag här. Vet inte riktigt vad jag ska göra ännu, ser ut att vara dåligt väder tyvärr. Men vad gör det. Först frukost!
(Går såklart fortfarande inte att ladda upp bilder… Blir galen.)

This entry was posted in 2013 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

