I’m alive!

Första dagen på kursen! Wow, det är så himla mycket jag skulle vilja berätta men jag har inte riktigt tid för det just nu. Har träffat en tjej från Tyskland och vi är just nu på ett Starbucks (vad skulle jag göra utan deras wifi?) på Oxford Street. Vi hamnade båda i samma grupp på engelskan så det var bra. Har även köpt en ny mobil, skaffat engelskt nummer och ett Oystercard!
Bor hos en engelsk kvinna i södra London, Sandra heter hon. Hon är väldigt snäll, hon hade ställt fram färska blommor, en skål med godis och tänt värmeljus i mitt rum igår när jag kom! Men fick lite konstig frukost av henne idag. Sa igår att jag gillade yoghurt med banan och kanske en smörgås till frukost, och imorse hade hon ställt fram bröd med bananskivor på till mig. Oh well. Hon hade väl slut på yoghurt.
Hör av mig så snart jag har wifi igen! Vill verkligen berätta en massa för er! Hade inget wifi i mitt rum tyvärr, Sandra visste inte ens vad det var.
Hoppas allt är bra med er! Saknar er alla, kram!

…Detta skrev jag igår eftermiddag, men publicerades visst aldrig.

This entry was posted in 2013, London and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

