The best days

Hello! Har äntligen bestämt mig, och det jag har bestämt mig för är att inte stanna i London över sommaren som först var min plan. Jag ser ingen anledning att tvinga mig själv till någonting jag inte mår bra av. Visst är det lite bittersweet, särskilt eftersom jag har haft det riktigt bra igår och idag, men jag tror att det beror på att jag har kunnat njuta fullt ut för att jag vet att snart är jag inte kvar. Har känt på mig ett tag att det här inte är något jag vill göra, men först nu har jag vågat erkänna det för mig själv och för alla andra fullt ut. Är helt säker på att det är rätt beslut, för tanken på att stanna här gör mig illamående och nu är jag bara lycklig över allt roligt jag har hunnit med att göra och se!
Imorgon är det min sista dag här, och luckily enough är Kathy ledig! Så vi ska se till att vi spenderar den dagen på bästa möjliga sätt. Ser fram emot det! Sedan åker jag tidigt på torsdag till Köpenhamn för att träffa Jonna, gå på One Direction (!!!) och sen åker jag hem därifrån på söndag. Den här veckan har med andra ord potential att bli den bästa hittills det här året!
Vet att jag har varit riktigt usel på att blogga och allt det där, men nu när jag är mer eller mindre expert på denna stad kan jag garantera en massa bra Londontips här på så småningom.
Ses snart i Sverige igen!

20130507-203204.jpg
The view from my bedroom❤

This entry was posted in 2013, London and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to The best days

  1. Paulina says:

    Tråkigt att det inte riktigt blev som du tänkt dig, men se det positivt; tänk vad mycket roligt vi kan hitta på i sommar🙂

    • Sara says:

      Ja gud, är fortfarande glad över att jag åkte hit för annars hade jag ju inte vetat! Saken är den att jag vill vilja vara kvar, om du förstår, men tänker inte tvinga fram nåt🙂 Bara dumt.
      Åh ser fram emot det😀😀😀
      Kram!!!!!

  2. Cecilia says:

    Tror du går igenom samma sak som när jag åkte hem ifrån Thailand? Man ska alltid följa sin magkänsla, bästa känslan! Ha det grymt i helgen, och hälsa 1D om du skulle festa med dom heheheh. KRAM!

    • Sara says:

      Ja det är nog precis så det är. Så sant!! Haha, självklart😉 Och du får ha det superkul imorgon, iiiih😀 Kram!!!

Leave a Reply

