Here we go again

Jaha, då var jag här igen. Hej hej! På allmän begäran ska jag försöka starta upp den här bloggen igen. Kommer nog ha mer att skriva om nu när jag är tillbaka i björkarnas stad. Jajamensan, sedan igår kväll är jag tillbaka i Umeå. Resan hit var ett mindre äventyr eftersom jag höll på att missa flyget. Trots att vi åkte hemifrån två och en halv timme (!) innan flyget skulle gå, kom vi fram endast 22 minuter innan avgång. Och vad berodde detta på kanske ni undrar? Det ska jag tala om, nämligen en lååååång kö på Essingeleden till följd av en bilolycka. Verkligen kul. Hade till och med börjat kolla på senare flyg för att jag inte trodde att jag skulle hinna. Men SAS var väldigt hjälpsamma som vanligt, fick checka in väskorna i specialbagage (och slapp återigen att betala för min extra väska, tack för det) och sedan tränga mig före alla stackars människor som köade till säkerhetskontrollen. Efter en språngmarsch släpandes på mitt inte så värst lätta handbagage hann jag till min gate i tid, och jag var bland de absolut sista att gå ombord. Puh! Det handlade förmodligen om sekunder. Men, som Carin sa när hon hämtade mig, det måste vara ett gott tecken att jag hann. Bra början!
Just nu sitter jag på stan och har druckit lite kaffe, och så fort jag har skrivit klart det här ska jag åka och hämta nycklarna till mitt studentrum! Ni anar inte hur nyfiken jag är på hur det ser ut.
Hörs senare!

20130823-105702.jpg Dagens fika på Barista. Var absolut godare än det ser ut!

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Here we go again

  1. Paulina says:

    Tjoho! Välkommen tillbaka in i bloggvärlden!🙂

Leave a Reply

