First couple of nights

Dags för ett nytt blogginlägg! Hittills har det gått bra att sova i mitt rum, delvis för att jag har varit så extremt trött tror jag. Igår sprang jag runt på stan och uträttade ärenden, bland annat köpte jag nåt som jag har behövt och pratat om väldigt länge. Visar senare!
Nu har jag träffat några fler som jag delar korridoren med också. Det är sammanlagt fem rum och en lägenhet, så vi är sex personer som hjälps åt att städa och så vidare. Om jag har förstått det rätt är det jag och en kinesiska som är de enda tjejerna, resten är killar. Cherry (som jag tror hon bad mig kalla henne, hon hade väldigt dålig engelska) har jag bara sett en gång, och hon är även den enda internationella studenten. Men såvitt jag har förstått det har allt i korridoren funkar bra tidigare, så har ingen anledning att tro att det kommer förändras nu.
Just nu sitter jag på bussen påväg till Returbutiken för att köpa cykel! Det måste man nämligen ha i Umeå, känner mig nästan isolerad utan en. Hoppas bara det finns nån som faller mig i smaken!

20130827-104646.jpg Fin solnedgång igår och en luftballong!

This entry was posted in 2013, Umeå and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

