Umeå

Är så himla glad över att jag valde Umeå till slut. Trivs redan väldigt bra, känner mig liksom hemma här mer än någon annan stans faktiskt. Förra hösten när jag bodde här var nog de bästa två månaderna i mitt liv hittills, och jag hoppas att det ska bli ännu bättre nu! Jag förväntar mig inte att alla bitar faller på plats på en gång, för det gör de aldrig. Tråkigt skulle det också vara då. Men har redan träffat ett par personer som jag kan se mig själv lära känna bättre och umgås med i framtiden. Vi har haft våra första föreläsningar nu och nu slipper jag oroa mig över om jag har valt rätt program. Jag har tränat på IKSU flera gånger, och har en massa pass som jag vill prova. Gillar dessutom mitt studentrum och korridoren mer för varje dag som går, och jag bara ÄLSKAR hur lätt det är för mig att åka fram och tillbaka till universitetet och till stan. Måste verkligen ha det bästa läget i hela Umeå.
Det som jag saknar mest är väl att ha någon eller några att dela mer personliga saker med öga mot öga. Men som sagt, jag vet att det kommer och än så länge ser allting väldigt lovande ut.

20130910-220124.jpg Blev bjudna på kaffe av JF idag, och så fick vi en väska!

This entry was posted in Tänkvärt, Umeå and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

